Ne yazacağımı bilemeyip kısa süre düşündüm. Kitabı ve hissettirdiklerini kelimelerle nasıl anlatacağım bilemedim. BU KİTAP KESİNLİKLE YAŞANMALI. Derler ya; anlatılmaz yaşanır diye. Bu kitap daha doğrusu bu EFSANEVİ ŞEY tamamen bu. Anlatılmaz yaşanır. Kesinlikle ve kesinliklee kadın erkek ayırt etmeden herkes tarafından okunmayı hak ediyor ve okunmalı da. Bu kitabın birçok insana hele ki birçok kadına yol gösterici olacağına sonsuz inanıyorum. Asla boş bir kitap değil sonuna kadar bütün övgüleri ve olumlu yorumları hak ediyor SONUNA KADAR. Yazarın ve kitabın bende bu kadar iz bırakacağını tahmin edemiyordum. Evet, hassas olduğumuz bir konu. Etkileneceğimi biliyordum ama bu kadar değil. Yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım ve insanları okuması için teşvik edeceğim çünkü gerçekten hak eden bir yazar ve hak eden kitaplar... Sabaha kadar kitabı övebilirim çünkü bir sürü güzel ve olumlu mesaj var BİR SÜRÜ. Kitabı okuyun,okutun lütfen.Hele ki kızlar, kadınlar kesinlikle...Erkekler de okusun çünkü onların da çıkarabileceği dersler var.
•Kitabı bu kadar geç bitirmem tamamen başka sebeplerden ötürü,yoksa gayet akıcı bir dil ve anlatım.