Hainin Mührü 2
birine bişey olacak diye korkumdan kitabı okuyamıyorum bugün Dante'nin anıtta cam kubbeye tırmandığı sahneyi okurken kalbim ağzımda attı kimseye bişey olmasın ya nolur
gün sonuu
🌼 58 sayfa okudum son zamanlardaki tempoma göre çok şükür diyorum
🌼 öğün atlamadan dengeli yedim
🌼 1 litre su içebildim ama uyumadan bir bardak daha içebilirim belki
🌼 yürüyüş yaptım
🌼 kitaplığımı düzenlemedim
ufak bir günün hedefleri yapmak istiyorum
🌼 kitap okumak (bana iyi hissettirdiği kadar okumak çünkü bu ara biraz zorlanıyorum)
🌼dengeli beslenmek ara öğünleri kaçırmamak, sağlıklı besinlerden bol kalori almak
🌼 1.5 litre su içmek
🌼 akşam yürüyüş yapmak
🌼 kitaplığımı düzenlemek (günlerdir erteliyorum)
İyi olduğunu kendi bilse de hiç övülmemiş, bir kere bile onaylanmamıştı. Onun insanlarına göre Hodbin'in bir doğrusu ya da iyisi yoktu. O yüzden, içten içe hissettiği eksikliğini örtmek için hep daha çok didinmiş, asla da kimseye yetememişti.