Kemal Sayar'ın "Başı Sınuklar İçin Kılavuz" adlı kitabını yeniden okudum. Fakat daha önce okuduğum için sitede tekrar okuma kaydı oluşturamıyorum. Ama okudum ve tam da ihtiyacım olan bir anda okudum. Çok sevdiğim bir hocam çok kitap okumayı değil, bir kitabı çok defa okumayı önemserdi. Hiç unutmadığım ve çok da hak verdiğim bir görüştür bu: çok kitap okumak yerine bir kitabı çok defa okumak.