Kendime notum:
(Daha önce de okuduğum ama tekrar okuma kaydı oluşturamadığım için böyle bir not alıyorum.)
Bu ay toplam 3 kitap okudum. İlk kitabı kaydettim. Diğer okuduğum kitaplar şunlar:
-Başı Sınuklar İçin Kılavuz (Kemal Sayar)
-Yalnızlık Paylaşılmaz (Özdemir Asaf)
Kemal Sayar'ın "Başı Sınuklar İçin Kılavuz" adlı kitabını yeniden okudum. Fakat daha önce okuduğum için sitede tekrar okuma kaydı oluşturamıyorum. Ama okudum ve tam da ihtiyacım olan bir anda okudum. Çok sevdiğim bir hocam çok kitap okumayı değil, bir kitabı çok defa okumayı önemserdi. Hiç unutmadığım ve çok da hak verdiğim bir görüştür bu: çok kitap okumak yerine bir kitabı çok defa okumak.
"Limandaki gemiler güven içindedir fakat gemiler limanlar için yapılmamıştır." Yelkenlerini şişirip uzaklara yola koyulan bir gemi belki batma tehlikesi geçirecektir ancak yeni yerler de görecektir. Demek ki önce yaşamak cesareti lazım. Dert okyanusuna yelken açmadan, selamet sahiline varılmaz.