Elif

Elif
@eliffkrtp
Bir öğretmenin başına gelen en güzel şeydir, çocukları..
Nerdesin öğretmenim? Ne olur, yollarda kalma, hemencecik dön köye. İşitiyor musun öğretmenim, gelmeni dört gözle bekliyoruz..
Sayfa 39·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Her canlı varlığın bir baharı ve güzü oluyor
Sayfa 15·Kitabı okudu
1K
Bir kişi gelmeyecek... Özdemir Asaf
Bir an önce toparlanıp kitap okumaya vakit ayirmam gerekiyor. Fenaaa dağıldimm :(