hayat nasıl da boş ve anlamsız. birini defnediyorsunuz;toprağa yolcu ediyorsunuz,üzerine üç kürek toprak arıyorsunuz;faytonla gidip,faytonla eve dönüyorsunuz;önünüzde uzun bir hayat var diye kendi kendinizi avutuyorsunuz. 7x10 yıl ne kadar uzun ki ? beden her şeyi bir kerede halletmiyorsunuz,niçin orada kalıp birlikte mezara girmiyor,felaketin kime çarpacağına dair kura çekmiyorsunuz,bir evvel ölenin üzerine üç kürek toprak atacak son yaşayan kişi olmak için? **