elifiip

elifiip
@elifiip
Hep ıssız bir titreyiş saklı bu karanlık vadide
“Geldim gittim geldim bir şey bulamadım Üzüldüğüme ve yorulduğuma karşı”
Reklam
“Ne kadar hüzün geçmişse dünyadan Ne kadar acı geçmişse yaşayacağız Hepsini yeniden,bir bir dünyada”
Doğru empati bölümünden
“Hatırlayın,öfkenizi yaratan aslında kendi düşünceleriniz ,diğer kişinin davranışları değil. Şaşırtıcı şey şu ki ;diğer kişinin niye öyle davrandığını anladığınız anda ,bu bilgi sizin öfke üreten düşüncelerinizi yalanlamaya başlıyor.”
“Başının o ağrısı beni görüncedir Bana baktıkça yalnızlığın geliyor aklına”
“Ben iyiyim bunlar da iyi şeyler sen nasılsın “
Reklam