"İyi tarafınla herkesi seversin, herkesin iyi tarafını sevebileceğin gibi. Herkesin kötü yanlarını sevemezsin. Kötü tarafınla birini ne kadar sevebilirsin? Sen hep karşıya yeşil ışık yandığında geçmişsin, ben dokuz ayı bile doldurmadan dünyaya erken gelmeyi seçmişim. Senin çantanda hep bir şemsiye var, benim kulaklığımda bile yağmurun sesi. Sen bütün hayvanları çok seversin, ben dinozorların varlığından şüphe etmemeyi. Sen insanlara kutup yıldızı gibi yön gösterirsin, ben kuzey ışıkları kadar belirsizim. Sen canavarları sevmezsin, ben onların gözyaşlarını silerim. Belki de canavarın ta kendisiyim. İki elini bırakarak kilometrelerce gidebilirsin bir bisikletle ama iki elini bırakarak sevemezsin kimseyi."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yeni bir insanla tanışmak, yeni bir yolda yürümeye benziyordu. Bazı yollar çok güzeldir, bazen durmadan çok uzun süre koşarsınız. Çok yorulsanız da yaralarınızdan kanlar da aksa o yolun sonundan kurtulamazsınız. Bazı güzel yolların uçurumlu sonları vardır. Bazen farkında olmadan sadece uçurumlara koşarsınız. Bazen o kadar kaptırırsınız ki kendinizi koşmaya, adımlarınızı boşluğa atana kadar anlayamazsınız."