Bu kitap benim 1 saatimi falan aldı. Basit dille anlatilmis kotu sonlu bir kitap:( Okuduğum ilk wattpad kitabiydi bana okuma aliskanligi kazandirdi tesekkur ediyorum
Sonu baya ağlatmıştı ama gerçekten güzel bir kitapti. (Spoiler) Oğuz 1 dakika daha dayanabilirdin!?
Beğendiğim bir kitap bence okunmayi hak ediyor.
öncelikle bu kitabi okumayan son kişi olduğum için aldım ve 1 günde bitirdim. İlk aralar beni sarmadı dedim ama baya sardı aslında. Biraz okuduktan sonra su gibi akan bir kitap
Üzücü sahneleri vardı ama bir o kadar mutlu olduğum, şaşırdığım sahneleri vardı ve ben kitabı çok beğendim.
Gerçekten yazarımız o duyguyu kitapta bize hissettiriyordu. Ben beğendim, bence alınır ve okunur.