📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gül der ki: yüzüm yüzlerden güzelken,
Ezer suyumu çıkarırlar bilmem neden.
Bülbül de şöyle der ona sanki içinden:
Bir yıl dert çekmeden var mı bir gün sevinen?
Uğrunda dertlere düştüğüm sevgili;
Bir başkasına tutulmuş, o da dertli.
Derdimin dermanı kendi derdinde;
Hekim hasta olunca kime gitmeli?
Gece, gül bahçesinde, ararken seni,
Gülden gelen kokun sarhoş etti beni.
Seni anlatmaya başlayınca güle,
Baktım kuşlar da dinliyor hikâyemi.