Evet, dostum, kuşkusuz sen haklısın. Eğer insanlar sürekli geçmişteki anıları canlandırmak uğruna bu denli çaba harcayacaklarina, -Neden böyle olduklarını Tanrı bilir- hallerinden memnun olsalar, kayıtsız bir şimdiye katlansalardı, çektikleri acı daha az olurdu.