Lise hazırlıktayken okutmuşlardı. Kütüphanemde görünce elden çıkarmadan önce son kez okuyayım dedim. Başlangıç seviyesi için ideal bir kitap, öneririm.
The Piano - Stage 2Rosemary Border · Oxford University Press · 200896 okunma
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Anlatım tarzı biraz karmaşık olsa da güzeldi. Kitap kendi içinde üç bölüme ayrılıyor. İlk bölümü okumak biraz zorlu olmasına rağmen diğer iki bölüm bir çırpınada okunabiliyor. Özellikle anlatılan karakterin psikolojisi gerçekten iyi işlenmişti. Dünya’yı kurtaran bir kahramanın bütün olaylar bittikten sonra neler yaşayabileceğini anlatmak çok zekiceydi bence. Kitaptaki ters köşeler de baya güzeldi. Mükemmel kesinlikle okunmalı diyemem ama okunmayacak kadar da kötü değil. Bir şans verilmeyi hakediyor.