Ah! Bir de insanlardan daha çok severim kedileri. Onların tatlı imparatorluklarında yaşadıktan sonra, insanların 'devlet' anlayışını kim sevebilirdi sahi?
Sanırım en büyük hatalarımdan birisi, düşüncelerimi düşünmeden seçmekti. Kendime yabancı mı kalmıştım? Belki de kendime o kadar yabancıydım ki asıl kendimi görünce bir yabancı sanmıştım.
... Gördüğü eğitim mi? Her insan kendi kendini eğitmek zorundadır; sözgelimi benim gibi... Döneme gelince, neden yetiştiğim döneme bağlı olacakmışım? Varsın o bana bağlı olsun. Hayır kardeşim, bütün bunlar boş şeyler, gevşeklik...