Ah! Bir de insanlardan daha çok severim kedileri. Onların tatlı imparatorluklarında yaşadıktan sonra, insanların 'devlet' anlayışını kim sevebilirdi sahi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey adaletsiz hayat!
Adaletin için kaç gözyaşı daha istersin benden?
Kan damlıyor, gözlerim görmüyor; daha ne istersin benden?
Elimde ruhum bile kalmadı, şu yıpranmış vücudu mu istersin benden?
Ey adaletsiz dünya!
Bedenim senin olsun, ruhunu öldürdün zaten
Gözyaşlarım senin olsun, bir gün kurur elbet
Kuruduğunda başkasına bakma, o da kurur elbet
İnsan icadı abartmalar kucak açın bana!
Adaletin olduğu yere götürün beni;
Hesap soracağım: Niçin adaletsizdi hayat?
Cevap olacak önümdeki kırık aynalar
İçimdeki sakinlik huzurdan değil, yorgunluk
Şimdi yatıyorum, haklı olduğundan değil ya, dayanamıyorum
Uyanmak istemiyorum; sabah, akşamdan kalan yüzü görmek istemiyorum!
Ama yine de korkuyorum, yaşamdan vazgeçemeyecek kadar korkuyorum