İnsan gerçeği ancak yüreğiyle görebilir .gözler, hiçbir şeyin özünü göremez. gülünün senin için değerli olmasının sebebi ona Zaman harcaman ve fedakarlıkta bulunmandir.
Öyleyse sen de kendini yargılarsın. en zoru da budur .insanın kendisini yargılaması başkasına yargılamasından çok daha zordur. kendini iyi yargılamayı başarırsan gerçek bir bilgi olduğunu kanıtlamış olursun.