Romeo ve Juliet.. her ne kadar onların aşk hikayesi tüm dünyada yankı uyandırsa da insanların atladığı bir nokta var. bana kalırsa aşk; sevdiğin kişi öldüğünde seni de ölüme sürükleyen bir şey değildir. aksine aşk, yaşamayı gerektirir.
unutma, hiç kimse ışıklarla dolu bir hayata sahip değil. aksine, sorsan herkes berbat hayatlar yaşıyor fakat çok az kişi yıldızlara bakıyor.
eminim yıldızlar seni çok sevecek.