“…insanlar yaşamda mutluluklarını değil yalnızca acılarını sayarlar. Oysa gerektiği gibi bakabilselerdi, kendi paylarına düşeni aldıklarını görürlerdi.”
“Her ne kadar hayali aşklar olsa da ve aslında hiç de insanla ilişkili olmasa da, aşkı öylesine yaşıyordum ki, sonra, gerçekte, aşka ihtiyaç duymaya bile gerek kalmıyordu.”