“Gelgelelim sevdiği adam gün gelip onu bırakınca, onunla beraber olduğu anları sonsuza dek unutmamak için, yaşamına bir daha hiçbir anının eklenmesine izin vermemişti.“
“İnsan en nihayetinde bir ada değil midir? Bir ada kadar tek başına, bir ada kadar kimsesiz. Öte yandan tek başına ve kimsesiz olmanın aslında tamamıyla kötü olmadığı fikri kuşatıyor beni. Zira tek başına olmak beraberinde özgürlüğü getirdiği gibi, kimsesiz olmak derinlere inmemize olanak sağlar.”
“Hayatının çiçekli kayığını huzursuz ve heyecanlı bir ritimle durmaksızın sallayan dalgalar gibi kendi hayatının da mırıltılarla ileriye doğru sürüklendiğini durmadan hissediyordu.”