Eliiiif

Eliiiif
@eliiiff1
Muhakkak ki dünyanın en lüzumsuz kadınıyım. Hayat beni kaybetmekle hiçbir şey ziyan etmeyecek. Hiçkimsenin benden bir şey beklediği ve benim hiçkimseden bir şey beklediğim yok.
@eliiiff1·
·
sabitlendi
Sürekli bir mutluluk arayışındayız. Her an, her dakika mutlu olmayı beklemek hiç mantıklı değil. Neşeyi ancak üzüntüyü öğrendiğinde anlarsın. En yüksek doruklarda gezinen bizler, bazen en derin kuyulara da düşebiliriz. Bir denge var. Güzelliği de burada...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Eliiiif

, 2023 okuma hedefini ekledi.
2023 OKUMA HEDEFİ
0/63 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
63 kitap
0 sayfa
0 inceleme
0 alıntı
Bir sürü var çobansız! Herkes aynı şeyi istiyor ,herkes aynı : Farklı düşünen gönüllü tımarhaneye gidiyor. "Eskiden bütün dünya deliydi."-diyorlar en kibarlar ,neyden bahsettiklerini bilmeyerek. Böylece adamların sonu gelmez. İnsanlar hâlâ kavga ediyorlar,ama kısa süre sonra barışıyorlar aksi halde mideleri ağrıtır. İnsanlar gece gündüz küçük zevklerinden hiç vazgeçmiyorlar : ama sağlığın önemli olduğunu söylemeyi de ihmal etmiyorlar .
Yorulduk üstadım. Çalışıp koşturarak değil; öylece oturarak yorulduk. Bir tutam şefkat aramaktan, zerrece vefa yoksulluğundan, insanları seyretmekten ve insanlığı gözlemekten yorulduk. Çok severek haddimizi aşıyoruz üstadım. Ya yanlış zamanın insanlarıyız, ya da insanlık için yanlış bir zamandayız.
Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni ! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane ! Alıştım mı yokluğuna ? Vaz mı geçiyorum, varlığından ? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem ? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem. Özdemir Asaf
Şiir