Elisa

Elisa
@elisa_30
"Sonra çekildim bir kenara, seyrettim bütün olup biteni. Baktım kimde ben ne kadarım, kim bende ne kadar kalmış diye.." Özdemir Asaf
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendime Not:)
"Sonucu ne olursa olsun,elinden geleni yapmış olmanın gururunu yaşa."
"ne yani; böylesine korkunç bir dünyanın, bir de cehennemi mi var?" Umberto Eco
El olduk efendim, Velhasıl ziyan olduk, ziyadesiyle. - Turgut Uyar
"İnsan umursamadığı her şeyin galibidir."