Bir serinin daha sonuna geldim ve içim çok buruk. Çok severek, heyecanlanarak, gerilerek ama en çokta severek okuduğum bir seri oldu.
Bu kitapta karakterlerin düşüncelerine tam olarak hakim olduğumuzu düşünüyorum.
Legend karakterini çok severek okudum. Aslında bütün karakterler ile bir bağ oluşturdum ama Legend belkide en başlarda gizemli biri olduğu için beni daha çok çekti ve ona hayranlık oluşturmama neden oldu.
Bu kitapta gördüğüm aşk, sevgi ve kardeşlik hissi gerçekten diğer iki kitaptan çok daha yüksekti.
Çok fazla bir şey yazamıyorum spoiler olur diye ama kesinlikle çok sevdim, tüm fantastik evren sevenleri bekleyen yaratıcı bir evren. Umarım hepimizin gerçek sonlarına ulaşacağı bir evren olur :) herkese iyi okumalar.
FinaleStephanie Garber · Dex Kitap · 20211,032 okunma
Herkese yeni bir kitaptan merhaba!
Bugün gerçekten hayran kaldığım bir kitap ve seri ile geldim. LEGEND.
İlk kitaptan beri hep merak ettiğim bir şey vardı Legend kim? Acaba bu mu dediğim çok kişi oldu. Hatta Legend olan kişi için bile düşündüm ama sonra yok ya bu değildir dedim. Ama o imiş. Bu kitapta acaba bu mu yoksa bu mu diye düşünürken bir yerde bir konuşma geçti ve ben o an dedimki tamam daha düşünmeye gerek yok Legend bu.
Legend'ın bu kadar göz önünde olacağını hem düşündüm hem düşünmedim. Ama tam hayalimdeki gibi bir Legend oldu. En baştan beri böyle bir Legend olur diye düşünüyordum. Ama karakter yapısı olarak böyle birini beklemiyordum. Daha acımasız, daha kötü ve daha korkunç biri olur diye düşünüyordum. Ama düşüncelerim tepe taklak oldu.
Her şeyiyle çok düşündüren merakta bırakan bir kitaptı. Çok akıcı ve aynı zamanda beni okurken heyecanlandıran bir kitaptı. Herkes okumalı.