Gamze

Gamze
@elixirss
Spoiler içerir
8/10
·472 syf.··
2021 51. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 23 Ekim 2021 23:04
Ansel bu sonu hak etmiyordu. Kitapla ilgili ilk diyeceğim şey bu olacak. En sevdiğim karakteri kaybetmenin acısını yarım saat boyunca ağlayarak yaşadım. Gerçekten çok kötüydü. Kitapla ilgili diyeceğim şeyler tabiki var. Kitap ilk kitapla kıyaslanınca olay yönünden daha zengin ama yani bu tek bende mi oldu bilmiyorum ama daha duygulu yazılması gereken sahneler olduğunu düşünüyorum. Ne bileyim Ansel'in sahnesi daha iyi yapılmalıydı. Bu kitapta Lou'ya sinir olduğum çok yer oldu. Bence aşk ta daha iyi olmalıydı, aşkı çok beğendiğim yerler oldu ama yetersiz bulduğum yerde çoktu. Kitaba yeni giren karakterleri sevdim. Kitabın sonu merakta bırakıyor,evet. Umarım diğer kitap hızla gelir. Ama içim kesinlikle çok buruk Ansel için. Herkese iyi okumalar.
Kan ve BalShelby Mahurin · Yabancı Yayınları · 2021992 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Gamze

, bir kitap okudu
8/10
·472 syf.··
17 günde okudu
·
2021 51. kitabı
Shelby Mahurin
7.3/10 · 992 okunma
"Asil bir duygu. Ama kimseye koşulsuz sevgi borcun yok. Tecrübelerime dayanarak konuşuyorum- bir kişi sana mutluluktan çok zarar verdiğinde, gitmesine izin verebilirsin. Onları karanlığa kadar takip etmek zorunda değilsin."
Sayfa 189 - yabancı·Kitabı okudu
Sahip olmaya değer hiçbir şey kolay değildir.
Sayfa 79 - yabancı·Kitabı okudu

Gamze

, bir kitap okudu
9/10
·728 syf.··
Beğendi
·
2021 50. kitabı
Sarah J. Maas
8.2/10 · 1.620 okunma