Hangi zorluklarla ve engellerle karşılaşırsak karşılaşalım dayanacağız.Saldırılara, aşağılamalara ve şiddete maruz kalsak da.
Direnmeliyiz.Devam etmeliyiz.
Güçlü kalmalıyız.
Aydınlanmış doğamızı yaşamalıyız.
Egemen benliklerimizi büyütmeliyiz.
Bizi insan yapan budur.Işık,karanlığı asla yenemeyecekmiş gibi gelse bile kendi özgürlük yürüyüşünüze devam edin.Çoğunluk için zerafet timsali olun.Hepimiz için gerçek sevgiyi gösterin.