Eğer cehalet nedeniyle,bizzat kendimizin sorumlu olduğumuz hallerde yanlış tercih yaparsak,cehaletin kendisi kabahatlidir ve hatalı seçimi mazur gösteremez ve böylece seçim kötü alışkanlıklar yüzünden bozulmuş bir muhakemenin sonucu olduğunda,insanlar buna mecbur edildiklerini söyleyerek kurtulamazlar;zira kendilerine böyle yaptırmışlardır.Yanlış şeyler yapmanın ‘ellerinde olmadığını’ söylemek sadece bir bahanedir.
-Ölüm kendiniz için yaptığınız bir şeydir.
-Bu söylediğin çok ilginç.Çünkü zaten ölmeyi birisi için “yaptığımı” düşünmüyorum.Hatta ölmeyi “yaptığım” bir şey olarak görmüyorum.
Ölüm bana olan bir şey.