mentalpower

mentalpower
@ellanurce
“Once upon a time”
Goethe
"En üzüldüğüm şey gençlerin en güzel vakitlerini aptalca dertlerle geçirmekten yaşamaya fırsat bulamamalarıdır."
Reklam
Baktın değil mi aynaya... Aynadaki sensin... Farkında mısın..? Görüntünden bahsetmiyorum... Yaşadığın kırgınlığı diyorum... Yorulup da yataktan kalkmayışını söylüyorum... Aynaya bakmak, üçüncü bir gözdür aslında... Kaç kere kendini karşına oturtup konuştun..? Kaç kere kendini kapı ucundan izledin..? Kaç kere durup düşündün..? Kaç kere sarıldın kendine..? Kaç kere dinledin kendini..? Kaç kere söyledin kendine..? Kaç kere açıkladın kendine..? Kaç kere hatasını söyleyip sarıldın..? Kaç kere..? Ya da daha doğrusu... Yaptın mı hiç..? Kendine hiç insan gibi davrandın mı..? Hiç insan gibi davranılmamasına rağmen kendine insan gibi davrandın mı..? Hiç dışarıdan beklediğin ilgiyi kendine verdin mi..? Ayna... Çok garip değil mi sence de..? Hem tüm cevaplar onda... Hem de gerçekler... Ama kimse görmez ki aynayı... Sormaz ki aynaya nasılsın diye..? Öyle bir telaş yaşar ki içinde... Göremez artık... Bakar durur anca...
Özdemir Asaf
Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem...
"Her nerde değilsem, orada mutlu olacakmışım gibi gelir.."
Bir insana değer vermek, Özen göstermek,  Ona kıymetli olduğunu hissettirmekte bir "kültürdür." Bunun eğitimi yoktur, Kitaplarda yazmaz. Yolu "İnsan olmaktan" geçer..🍃
Reklam