mentalpower

mentalpower
@ellanurce
“Once upon a time”
Ne kadar uzakta olursan ol; en fazla gözüm görmez, kokunu duyamam. Sırf bu yüzden daha çok özlerim, daha çok gelirsin aklıma, daha başka bir türlü severim seni. Anlayacağın senden vazgeçmem mümkün değil. Bir gün bile mümkün değil, bir an bile değil. Nasıl sevdiğim konusunda en ufak bir fikrin bile yok, öyle böyle değil.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Şiirden anlayan bir kadını öyle alelade bir şekilde sevemezsiniz."
Cahit Zarifoğlu ne güzel demiş:
"Herkes kendi işine baksın değil, herkes kendi içine baksın." Önce kendi kalbinize, insanlığınıza bakın!
Gücün kaynağı, kanatlarının büyüklüğünde değil, inancının derinliğindedir.
Bazen kendini anlatmak istemezsin. Çünkü neyi nasıl anlatsan, ya eksik kalır ya yanlış anlaşılır. O yüzden susarsın… Ama o sessizlikte bile zihninde binlerce kelime dolaşır. Kimse görmez; gülümserken bile yorgunluğunu, sohbet ederken bile uzaklığını. İçinde kopan fırtınaları kimse bilmez; çünkü sen, herkese “iyiymişsin” gibi davranmayı öğrendin. Oysa senin de omzuna konacak bir el, “anlıyorum” diyecek bir ses lazım. *İşte o zaman Allah'ın şunu dediğini hatırlata;* *"Ben sana şah damarından daha yakınım".🍃*