- Ya kızacağım yağmura, etrafı ıslatıyor diye,
+ Ya da seveceğim onu, çiceklerimi suladığı için..
- Ya sizlanacagım bozulan sağlığıma
+ ya da hayatta olduğum için şükredeceğim..
- Ya kaybettigim dostlar için yas tutacağım,
+ Ya da yeni insanlarla yeni dostluklar peşinde koşacağım..
- Ya işe gitmek zorunda olduğum için mızırdanacağım,
+ya da gidecek bir işim olduğu için sevinç dolacağım..
-belki yeni şeyler öğrenmek istemeyecek canım ,
kızgın olacağım "öğrenmek gereken ne çok şey var diye
+ya da ufak tefek de olsa faydalı ne varsa öğrenmeye çalışacağım..