"Hayat hep böyle bir şeydi zaten; ne zaman kendinizi bulunduğunuz durumdan kurtaracağınızı ya da tepe taklak tekrar aynı koşulların içine düşeceğinizi bilemezdiniz."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Peki bizi insan yapan şey neymiş tam olarak? Öldürmeyi ve tecavüz etmeyi seçmek mi? Savaşmak, bombalamak, yok etmek mi? Çocukları kaçırmak mı? Masumları silahla vurmak mı? İnsanlığın elinden alınmaması gereken parçası bu mu? Demokrasi bunların hepsini durdurmayı başarabildi mi? Zaten kanunlar yoluyla bunlarla savaşmaya çalışıyoruz ama kanun uygulayıcıları aynı anda her yerde olamıyor. Her şeyi göremiyorlar. Peki ya ben görebilirsem? Sasuke'yi alan kişiyi durdurabilirdim..NöroLink bunu başka bir çocuğa yapmayı planlayan birisini durdurabilir. Nüfusun yüzde doksanını suçtan arındırabilirim ve yasa uygulayıcılar da geri kalan yüzde onluk kısma yoğunlaşabilir." "Yani nüfusun yüzde doksanını kontrol edeceğini söylemek istiyorsun." "İnsanlar yine kendi hayatlarım yaşayabilecek, hayallerinin peşinden koşacak, fantezi evrenlerinin keyfini çıkaracak ve şimdiye dek yapmak istedikleri ne varsa yapacaklar. Ben bunların hiçbirine engel olmuyorum. Suç olmadığı takdirde istedikleri her şeyi yapabilirler. Hayatlarında bunun dışında hiçbir şey değişmeyecek. O yüzden neden olmasın?"