nida

“Dil hânesini yık koma taş üstüne bir taş Sen yap anı iller ana virâne disünler.”
Reklam
eskiden cahildim divan edebiyatından korkardım, şimdi bilgeyim cumhuriyet döneminden korkuyorum.
bir ay sonra görüşelim bence. (bıkmışlık, usanmışlık arasılık)
ben kendimle bile aynı fikirde değilim
Tesadüf demek istemiyorum, çünkü bu hikayede tesadüfün büyük bir rolü yok.
Alıntı