ceyda

ceyda
@elmo_moly
#224719162 -paylaştığım her alıntı ile aynı fikri paylaşmayabilirim (kadın hakları, ırkçılık, politika gibi) (bu açıklamayı yapıyorum çünkü silivri soğuktur)
"Bi' Ömer kalmıştı delirmeyen, o da delirdi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan ölünce çok daha hafif olur sanmıştım."
Kimileriniz "Sevinç kederden büyüktür" derken, kimileriniz de "Hayır büyük olan kederdir" diyor. Oysa ben size diyorum ki, ikisi birbirinden ayrılmaz.
Keder varlığınızda ne kadar oyuk açarsa, taşıyabileceğiniz sevinç o kadar fazla olur.