ceyda

ceyda
@elmo_moly
#224719162 -paylaştığım her alıntı ile aynı fikri paylaşmayabilirim (kadın hakları, ırkçılık, politika gibi) (bu açıklamayı yapıyorum çünkü silivri soğuktur)
Eğer aşkla çalışamıyor ve çalışırken sadece hoşnutsuzluk duyuyorsanız, işinizi bırakıp tapınak kapısında oturmak ve sevinçle çalışanların sadakalarını almak yeğdir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatı çalışmak yoluyla sevmek hayatın en derin sırrına ermek demektir.
... Yeryüzüne ve yeryüzünün ruhuna ayak uydurabilmek için çalışırsınız. Çünkü aylaklık, mevsimlere yabancı düşmek, heybetle ve mağrur bir teslimiyetle sonsuza yürüyen yaşam kafilesinin dışında kalmaktır.
Kışın, şarap alırken, her tas için yüreğinizden bir şarkı geçsin. Ve o şarkıda hazan günlerinin, bağın ve üzüm cenderesinin bir anısı olsun.
Alıntı
Bedeli ölçülemeyecek ama en maliyetsiz eylem gülmektir, gülün!
Mutluluk