Bu hayattan pek bir beklentim yok. Köşeme dokunmayın, bana yaklaşmayın yeter. İnsanların sesi yerine uydurduğum melodilerim ve gösteriş budalalarının yerine tozlu kitaplarımla çok daha mutluyum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün bir cümle duydum ve hep farklı yazılar okumama rağmen bu cümleyi ilk defa 27 yaşımda okumanın verdiği hüzün içindeyim. Cümle şöyle;
“Artsın eksilmesin, taşsın dökülmesin.”
Belki sizler için çok sıradan bir cümle olabilir fakat nedendir bilmem okuduğum ilk anda içime tatlı bir his geldi. Bu hissimi de sizlerle paylaşmak istedim 🦋