"Nereye gidersem gideyim, yüreğim büyük bir acı ile yanıyor, yanıyor ve yanıyor. Aslında pek de yalnız kalmıyorum. Kalbim parçalanarak ağlıyorum, ağlıyorum ve ağlıyorum."
Bütün güçlerimin üstünde bulunan akıl, dışarıda beni harekete geçiremiyor. Böylece hayat, benim için bir yük oluyor. Sanki ölümü özlüyorum. Hayattan tiksiniyorum!