Zamanla anlıyorsunuz, insanların kavgaları sizinle değil.
Gerçekleşmemiş kişilikleri, sevilmemiş çocuklukları, başarılarla gizlemeye çalıştıkları özdeğersizlikleri ile.
Kötü tavrı kişisel almayın, siz bu savaşın sadece nesnesisiniz.
Bazen gerçekten tek sorun, öznenin kendisinde.