Hayatimda okudugum en guzel kitaplardandi ve ömür boyu tekrar tekrar okuyacağima eminim. Zor zamanlarima ilaç gibi geldi. Tüm tesellileri barindirdiği ve günümüzde kendimize dayattiğimiz mutluluk kavramina ve musibetlerin asil anlamlarina tuttuğu ışık icin tesekkur ederim.