Elvan Aydın

-Unutmamışsın. -Hiçbir şeyi unutmam.
Sayfa 150·Kitabı okudu
Reklam
Düşünmenin pek bir faydasını görmemiştim. Düşünmek bir sürü yeni kapıydı ama hepsi kilitliydi.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Hayata nasıl geldiysem öyle yaşadım. Kara bir kışın ortasında kaldım daima.
Sayfa 147·Kitabı okudu
Sadece az bilmek değil, az anlamak gerekiyordu insanın fütursuzca mutlu olabilmesi için.
Sayfa 135·Kitabı okudu
"Anladım,"dedim.Zaten asıl sorun da buydu. Benim anlıyor olmam. İnsan çok fazla şeyi görüp duyduğunda benim gibi yabancılaşıyordu hayata.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Reklam