Elvan Aydın

"Şey...gitti işte. Herkesin gittiği gibi.Bir gece gitmek isteyen herkes gibi 'Hesabımı kapayın, ' dedi, o kadar." -Fareler ve İnsanlar
Sayfa 134·Kitabı okudu
Reklam
Kötü bir insan olmak için salt kötülük yapmaya gerek yoktu, yapılanlara seyirci olmanız ya da yaşananları görmezden gelmeniz de sizi o günahın bir parçası yapıyordu.
Sayfa 133·Kitabı okudu
İnsanlara zaaflarınızı gösterdiğiniz zaman, bunu size karşı kullanacakları anı kollarlardı.
Sayfa 114·Kitabı okudu
En büyük günahlar hep melek olanlarındı.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Herkesin prangası farklıydı. Bazılarının prangası bir kurdele ya da kelebeğe benziyordu.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Reklam