Dilan

Dilan
@emandilo
Tabutun içindeyken bile ümidini kaybetme, henüz gömülmemişsindir.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kadınlara uzun uzun bakmak tacizdir. Güzele bakmaksa sevap değil tam bir yavşaklıktır.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Alıntı
Herkesin bir derdi var ve kimse kimsenin umurunda değil.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Alıntı
Bugünlerde Beyoğlu, Birleşmiş Milletler gibi bir yer oldu. Afrika, Asya, Orta Doğu'dan gelen sığınmacılar İstanbul'u bir dünya şehrine çevirdiler. Bundan rahatsız olanlar epey fazla; işçiler, işsizler, kadınlar... Kiminin işi, ekmeği tehlikede kendilerince, kiminin güvenliği. Ama hiç kimse ırkçı faşistler kadar saldırgan değil elbette. Onlar sırf gelenler Türk olmadığı için rahatsızlar. Seksen milyon daha Türk gelse Türkiye'ye, gıkları çıkmayacak. Daha yakın zamana kadar Kürtlerin bile İstanbul'a gelmesinden rahatsızdı bu kafatasçı conconlar. Tabii yetmiş iki milletten üç milyon sığınmacı İstanbul'a doluşunca Kürtler aniden ev sahibi mertebesine yükseliverdi.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Kurdî
Yaşa ki acını bal eyleyesin, böyle acıyla gitmek safi ziyandır.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Kurdî