Bugünlerde Beyoğlu, Birleşmiş Milletler gibi bir yer oldu. Afrika, Asya, Orta Doğu'dan gelen sığınmacılar İstanbul'u bir dünya şehrine çevirdiler. Bundan rahatsız olanlar epey fazla; işçiler, işsizler, kadınlar... Kiminin işi, ekmeği tehlikede kendilerince, kiminin güvenliği. Ama hiç kimse ırkçı faşistler kadar saldırgan değil elbette. Onlar sırf gelenler Türk olmadığı için rahatsızlar. Seksen milyon daha Türk gelse Türkiye'ye, gıkları çıkmayacak. Daha yakın zamana kadar Kürtlerin bile İstanbul'a gelmesinden rahatsızdı bu kafatasçı conconlar. Tabii yetmiş iki milletten üç milyon sığınmacı İstanbul'a doluşunca Kürtler aniden ev sahibi mertebesine yükseliverdi.