kitap hızlı başlıyor.yer yer erken kaybedenler izleri var ancak ilerledikçe sıkıcı bir hal alıyor.çok beğendiğim bir eser diyemem özellikle gezi parkında geçen kısmı okurken çok zorlandım.
adına uyun olarak 1 saat içerisinde kolayca okunabilecek farklı bir kitap. karl marxın damadı olan paul lafargue çalışmanın değil tembelliğin bir erdem olduğunu anlattığı bu kitapta okuyucunun dünyaya farklı bir pencereden bakmasını sağlıyor.