İnsanların gezdiği yerlerin tarihi ve doğal güzellikler resimlerini paylaşmalarını anlayabiliyorum, hatta bizlere ilham veriyor. Fakat yediğini, içtiğini her daim paylaşmalarına bir anlam veremiyorum. Bizim kültürde yediğimizi, içtiğimizi herkesten saklardık. "Belki gören olur canı çeker diye." Lütfen bu hassasiyette olalım. Bu hassasiyet içinde olmayan insan kime örnek olacak ve kimi yetiştirecek.