Bir insan bir yazarın hayatını bu kadar kıskanabilir mi? Ben kıskandım bir dinozorun anıları okurken de bir dinozorun gezilerini okurken de Mina urganı kıskandım itiraf ediyorum. Yaşadaydı mutlaka mesaj atardım kendisine o kadar şanslı bir insansınız ki bunca size verilen nimetlerin hepsini kullanmışsınız derdim. Çünkü biz şanssız çocuklarız içimizden anı biriktirmek isterken para denilen şeye takılıp kaldığımız için. Kesin bu mesajıma çok kızardıama sevindiğim bir şey varsa ülkenin bu halini görmedi sevgili Mina
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!