Bir şey ya sizin gücünüz dahilindedir ya da değildir. Eğer gücünüz dahilinde değilse, onun hakkında endişelenmek makul müdür? Hayır, çünkü endişeniz bir işe yaramayacak, sadece siz kendinizi kötü hissedecek ve kendinize haksızlık etmiş olacaksınız. Öte yandan, eğer o şey sizin gücünüz dahilindeyse, peki o zaman onun hakkında endişelenmek makul müdür? Cevap yine hayır. Gücünüz dahilinde olan bir şey için neden endişelenesiniz? Zaten gücünüz onu yapmaya yetiyor, endişeye ne gerek var?