Bir arkadaşımız evimizdeki fincan takımını beğenip istese, pek çoğumuz paylaşmak güzeldir dediğimiz halde vermeyiz. En sevdiğimiz kıyafetimizi çıkarıp paylaşmayız. Pek çoğumuz en sevdiğimiz kitabı bile ödünç vermekte zorlanırız. Ama konu çocuğa gelince misafir çocuğu ile en sevdiği oyuncağı paylaşmasını bekler ve ona PAYLAŞMAK GÜZELDİR deriz. Çocuk buna ne kadar inandı sizce ???
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biz daha çok tecrübe sahibi iken, çocuklardan daha çok şey bilirken, kendimize gösterdiğimiz toleransı onlara gösteremiyoruz.
bu gerçekten üzerinde saatlerce düşünülebilecek bir konu