Eminik

Eminik
@eminikslibrary
İnsan ne iyidir ne de kötü, hem şeytan vardır içimizde hem de melek. Hangisini uyandırırsak, hangisini beslersek, o ele geçirir ruhumuzu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
... suçlu insanlar değil, suçlu onları kışkırtan, bizim üzerimize saldırtan devletti.
Hukukumuz da yaşadığımız yerler gibiydi, eskimiş, işlevini yitirmiş, çürümeye terk edilmiş, yıkılmak üzere... Böyle bir toplulukta adalet gerçekleşebilir miydi?
Hukukumuz da yaşadığımız yerler gibiydi, eskimiş, işlevini yitirmiş, çürümeye terk edilmiş, yıkılmak üzere... Böyle bir toplulukta adalet gerçekleşebilir miydi?
Bir kadını en iyi başka bir kadın anlardı ancak.