3 ay oldu burayı kullanmaya başlayalı fakat hala yeni kullanıcı gözüküp yorum yapamıyorum kimseye bir şey soramıyorum nasıl düzelir bu bilen var mı acaba?
Olumun alip goturdugunu
Kimse geri veremez;
Cennetin kutsadigini
Kimse cezalandiramaz
Askin birlestirdigini
Kimse ayiramaz;
Ebediyetin buyurdugunu
Kimse degistiremez.