"Iyimser olan öyle bir gözlemciye benzer ki pencereden bakarken ağaç, kuş, çiçek, böcekleri görür. Karamsar olan ise çöp, çamur gibi çirkin şeyleri görür. Birisi zamanını bahtiyar, diğeri hüzünlü geçirir. Hayata, olaylara, kendine, çevrene pozitif bakmayı başarır, olumlu düşünür, güzel görürsen hayatından lezzet alırsın".
"Mutlu insan kendini beğenmiş insan değil, kendine saygısı olan insandır. Mutlu insan sıradan şeylerden zevk almayı başaran insandır; bir bardak çay içmekten zevk almak gibi."