emnakgn

emnakgn
@emnakgn
İnsanlardan hiçbir şey beklemeyenler neden daha mutludur sanıyorsunuz? Çünkü hiç hayal kırıklığına uğramazlar.
Sayfa 47 - Hayy Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şeyi kâğıtlara değil, gecenin karanlığına da yazıyoruz bazen. Kalemle değil, yaşlarla...
Sayfa 42 - Hayy Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
Yağmur mu o, evet yağmur. Gerçi bize her gün yağmur...
Sayfa 42 - Hayy Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir gün, yani ayrılacağım o gün biraz kırgın gideceğim bu dünyadan.
Sayfa 40 - Hayy Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
Sevmek demek, yan yana gömüleceği kişiyi seçmek demekmiş.
Sayfa 40 - Hayy Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat