İhtilal, asi evlat gibidir. O bizim eserimizdir ama bizim emrimizde değildir. Kendi kanunlarına göre yürür ve bizi teközlete bilir.
Hele ihtilalin ardından savaş ve yenilgi Gelirse bu yenilgi ihtilalin ya sonu ya da soysuzlaşması olur.
Çok kıymetli bir kitap olmasına rağmen başta yazarın yazış biçiminden dolayı anlama zorluğu yaşadım...ilerleyen bölümlerde inanılmaz bilgiler le karşılaştım...okunması gereken bir kitap