Bir hafta içinde mutlaka dönmesini istediğim için, "Ebediyen elveda" onu tekrar görmek istediğim için, "Sizinle görüşmem tehlikeli olurdu" ondan ayrı yaşamak bana ölümden beter geldiği için, "Haklıymışsınız, birlikte bedbaht olacaktık" diyordum. Heyhat!