Nermin Yıldırım'dan okuduğum ilk kitap. Yazarın iki hikayeyi paralel bir şekilde ve bu kadar akıcı işlemesi , kitabi sürükleyici kılmış. Yer yer betimlemelerle edebi üslup ortaya çıkarken , bazı noktalarda kullanılan metaforlar da beni düşünmeye sevk etti. Kitabın sonu ise harika. İki hikaye çok güzel bağlanmış ve mutlu bir son .
Psikoloji alanı ile ilgili olanların kesinlikle beğeneceği bir roman. ilgisi olmayanlarinda bence bir şans vermesi gerekir.
MisafirNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20182,996 okunma
Ne garip, insan unuttum sandığı şeyleri bile aslında hiç unutmuyor.Minicikleri, kocamanları, hiçbirini. Geçmiş daima orada, hiç geçmediği yerde , zihnin karanlık dehlizinde, adı çağrılır çağrılmaz ortaya çıkabilsin diye , teyakkuzda bekliyor.